TBWA\NEBOKO
TBWA\NEBOKO is een creative agency dat al jarenlang de marketingcampagnes voor het Ronald McDonald Kinderfonds ontwikkelt. Zo is de corporate video ‘Familie als medicijn’ ontwikkeld door het bureau.
Patritia Pahladsingh, managing director, vertelt: “Bij TBWA\NEBOKO helpen we onze klanten om te groeien, met topcreativiteit. Dat is ons kernproduct. Tegelijk willen we ook maatschappelijk het verschil maken. Elke dag zien we hoe het werk van het Ronald McDonald Kinderfonds enorme impact heeft op het leven van gezinnen, op het moment dat het echt nodig is. We zijn daarom dankbaar dat we dit werk kunnen steunen.”
Gedreven door empathie, gewapend met creativiteit
TBWA\NEBOKO is de Disruption®️ company. "We gebruiken ongelimiteerde creativiteit om merken te helpen groeien. We doorbreken conventies om markten te openen en proberen met ons werk de cultuur te beïnvloeden. Gedreven door empathie, altijd in bèta en gewapend met creativiteit hebben we een ongeëvenaard trackrecord opgebouwd. We vragen moed van onze klanten, want we maken werk dat niet mainstream is, maar wel werk waar iedereen van houdt."