Vacature: assistent-manager facilitair (32 uur) Kindervallei
Kom jij de Kindervallei, vakantiehuis van het Ronald McDonald Kinderfonds versterken? Zet jij je graag in om de prettige, veilige en inspirerende omgeving van de Kindervallei facilitair te onderhouden en verbeteren? En lever je graag een bijdrage aan het verduurzamen van dit volledig op de doelgroep aangepaste vakantiehuis? Dan zijn we op zoek naar jou!

De Kindervallei in Valkenburg is een van de drie aangepaste vakantiehuizen van het Ronald McDonald Kinderfonds. Families met een zorgintensief kind of jongvolwassene (tot en met 25 jaar) kunnen er al 16 jaar terecht voor een onvergetelijke vakantie. Naast acht vakantieappartementen biedt de Kindervallei ook vijf logeerkamers voor ouders, broers en zussen van kinderen onder behandeling van Kinderrevalidatie Adelante. Zo verwelkomen wij jaarlijks ruim 400 gezinnen.
Wat ga je doen?
Als assistent-manager facilitair ben je verantwoordelijk voor het in stand houden van de kwalitatief hoogwaardige, veilige, aangepaste en inspirerende omgeving die de Kindervallei haar gasten biedt.
Daarvoor:
-
Adviseer je de manager over duurzaamheid, meerjarenonderhoud en lever je de bijpassende input voor de meerjarenbegroting,
-
Je overziet de facilitaire budgetten en beheert de contracten,
-
Draag je zorg voor het dagelijks en jaarlijks (preventief) onderhoud van het gebouw, installaties, infra en inrichting, en los je waar nodig storingen op
-
Verzorg en bewaak je de ICT-kwaliteit en dataveilige en efficiënte werkplekken,
-
Borg je de kwaliteit van de schoonmaak,
-
Coördineer je de uitvoering van facilitaire projecten,
-
Voorkom je met jouw facilitaire kennis en kunde kwaliteits- en veiligheidsissues,
-
Onderhoud je goede relaties met leveranciers, sponsoren en deskundigen,
-
Ben je samen met collega’s aanspreekpunt voor onze gasten en de verzorging van een aangenaam verblijf,
-
Motiveer en stuur je vrijwilligers aan met passende taken voor een optimale bedrijfsvoering.

Dit breng je mee
-
HBO- werk- en denkniveau op gebied van facilitair management
-
Kennis van facilitaire processen
-
Operationeel ingesteld met het vermogen om projectmatig te opereren
-
Sociale vaardigheden en klantvriendelijk richting sponsoren, gasten, leveranciers en vrijwilligers
-
Flexibiliteit om in te spelen op veranderende werkomstandigheden in een dynamische 24/7 werkomgeving
-
Als kerncompetenties kun je goed samenwerken, ben je betrokken en klant/relatiegericht.
Dit bieden wij jou
-
Salaris in de bandbreedte van €3.369,38 per maand tot maximaal €4.712,30 op basis van een werkweek van 36 uur), afhankelijk van jouw opleiding en ervaring.
-
Contract voor 32 uur per week.
-
We starten met een jaarcontract.
-
Goede pensioenvoorwaarden en 5 vakantieweken per jaar.
-
Scholingsmogelijkheden: trainingen in intern leerhuis, opleidingsbudget en (internationale) congressen vanuit Ronald McDonald House Charities.
-
Een afwisselende en uitdagende baan in een fijne en bevlogen werkomgeving.
-
Ruimte voor eigen initiatief.
-
Een werkplek met impact!
Inlichtingen en sollicitatie
1.
Je richt je sollicitatie aan Thea Coolen, manager Kindervallei via [email protected]. De procedure wordt administratief ondersteund door het Ronald McDonald Kinderfonds.
2.
De sluitingsdatum voor sollicitaties is zondag 22 oktober. Maandag 23 oktober worden geselecteerde kandidaten benaderd.
3.
Houd deze data voorlopig vrij:
Woensdag 25 oktober is de eerste gespreksronde
Woensdag 1 november is de tweede gespreksronde

Ronald McDonald Kinderfonds
Het Ronald McDonald Kinderfonds zet zich ervoor in om een inclusieve organisatie te zijn. Ook de Kindervallei kenmerkt zich door de open, informele en hartelijke cultuur en wil zo divers zijn als de families die het ondersteunt. Daarom nodigen we iedereen uit om te solliciteren, ongeacht gender(-uitingen), seksuele oriëntatie, religie, neurodiversiteit en/of andere zichtbare en onzichtbare kenmerken. We vieren onze verschillen, want deze zorgen ervoor dat we samen kunnen groeien.
Wil je meer weten over de functie, neem dan contact op met Paul Balmaekers (huidige assistent-manager facilitair) via [email protected].